Ervaringen

Volg ons via Hipsy


⭐⭐⭐⭐⭐ Sanneke
De unieke combinatie van wat Ruben en Bijou te bieden hebben maakt dat ik wederom heel ontspannen, zacht en vol inspiratie naar huis ging. Het was de 3e keer voor mij en ook al was het programma elke keer iets anders, de kern blijft: deze dag biedt een warme en liefdevolle herinnering aan mijn ware essentie en mijn natuurlijke ontspannen en rustige staat. De ondersteuning van gitaar en handpan, de meditaties en de lichaamsgerichte oefeningen maken het tot een heel waardevol geheel. Dank Ruben en Bijou voor jullie kennis, wijsheid, het gevoel van verbonden zijn en warmte 💚

⭐⭐⭐⭐⭐ Nathalie
De eerste keer het evenement ‘Verstilling als keerpunt’ ervaren, gaf het gevoel van — zéker voor herhaling vatbaar. Met hetzelfde doel werd het de tweede keer een heel andere dag. Er was meer verbinding onderling en we hebben geleerd dat als dit gebeurt zonder oordeel, zonder sociaal wenselijk gedrag, het een krachtig middel is om ons zenuwstelsel te ontstressen. Naast de lichaamsgerichte oefeningen die we al eerder meekregen, is dit ook weer een mooie tool om in rust en herstel te komen. Héél fijn. Ik ben De Verstillers en de andere deelnemers erg dankbaar voor deze belevenis.

⭐⭐⭐⭐⭐ Dineke
De stiltedag bij De Verstillers was geweldig. Het aanbod was zeer gevarieerd: meditaties, interacties, theorie, muziek, beweging en oefeningen met andere deelnemers. De ruimte was prachtig, net als de omgeving en bijbehorende tuin. Dankzij de intieme opzet in een kring was er plaats voor een kleinere groep waardoor de communicatie makkelijk en open was. De sfeer was erg ontspannen en liefdevol. Ik heb heel erg genoten van het samenzijn op deze dag en ben De Verstillers en andere deelnemers dan ook erg dankbaar.

⭐⭐⭐⭐⭐ Nathalie
In een voor mij roerige tijd kwam deze dag als een geschenk aan mezelf. Ik kon even alle zorgen loslaten en, gesterkt door de groepsenergie, kinderlijk enthousiasme voelen voor wat er nog komen gaat. Wat een vrede en rust in die stilte. Ik ben jullie zeer dankbaar, Ruben en Bijou.

⭐⭐⭐⭐⭐ Nico
Wat een heerlijke dag was dit. Bij de meditaties van Ruben kon ik sinds lange tijd weer helemaal stil worden in mezelf; ik voelde mijn lichaam in zichzelf zakken en het leek wel alsof het uitdijde, alsof het aan het ademen was ver buiten zijn normale afmetingen. Heel bijzonder. De nervus vagus oefeningen van Bijou waren een eerste concrete ervaring met waar ik al zo veel over gelezen had, en waar ik nu weer bij voelde: meer. De nacht na deze dag heb ik voor het eerst sinds tijden weer eens totaal ontspannen, diep en in één ruk doorgeslapen. Erg dankbaar voor deze dag en hoopvol dat er weer meer ontspanning en vanzelfheid in mijn leven kan komen.

⭐⭐⭐⭐⭐ Marit De Bruijn
Ik ben er nog steeds stil van. Wat een fijne dag vol verstilling, besef, ruimte, veiligheid en shiften. Blij met deze warme ervaring voor mijn lichaam en ziel.

⭐⭐⭐⭐⭐ Vivian
Woordeloos. ‘Gewoon’ helemaal Zijn. Veel dank voor het delen van deze wijsheden en voor de manier waarop. Het heeft me al veel meer zachtheid en rust gebracht. En ik leer mijn Zijn steeds beter kennen en meer vertrouwen. Bijzonder en fijn om de stilte te voelen.

⭐⭐⭐⭐⭐ Tjeerd
Ik had al snel een fijn en veilig gevoel bij Bijou. Haar vrije aanpak zorgde al snel voor nieuwe inzichten en ontdekkingen in mijzelf. Ze is warm, oprecht en op subtiele wijze heel scherp. Ze heeft mij echt geholpen dichter bij mijzelf te komen en raad haar aan iedereen aan!

⭐⭐⭐⭐⭐ An
Heel mooi dit. Vooral als ik er even ‘doorheen’ zit. Dank jullie wel!

⭐⭐⭐⭐⭐ Vincent
Dankjewel voor je heldere kijk, rust en onbevooroordeeldheid. Ik heb heel veel gehad aan jouw schijnbaar moeiteloze, lichte manier van luisteren en hoe je je vinger op de zere plek kunt leggen. De lichaamsgericht oefeningen waren een zeer waardevolle aanvulling!


⭐⭐⭐⭐⭐ Dineke
Dank voor het prachtig doorgeven van het grootste cadeau dat ik ooit heb uitgepakt. Levensveranderend op een hele mooie manier. Ruben, je zegt dat je hoopt dat je boodschap over de mogelijkheid en beoefening van de verstillende momenten gedurende de dag, aankomt. Bij mij zeker! Net als alle opnames en je boek “De Oerkracht Van Korte Momenten Van Verstilling”. Geweldig werk. Intense dank daarvoor.

⭐⭐⭐⭐⭐ Laura
Bijou heeft een praktische en persoonsgerichte aanpak waarmee je concrete tools in handen krijgt om zelf verder te gaan. Ze geeft ruimte en zorgt voor veiligheid waardoor gesprekken wel de diepte in gaan, maar niet te zwaar worden. Dat komt ook zeker door haar gulle lach en blijdschap als je iets in gaat zien. Ik voel me optimistischer en lichter!

⭐⭐⭐⭐⭐ Remko
Ik voel mij geïnspireerd, diep geraakt, blij en energiek. Zacht en in verbinding.

⭐⭐⭐⭐⭐ Sanneke
Heel fijn! Bijzonder om even zo klein, licht en leeg te mogen zijn en tegelijkertijd zo ruim en vol van alles. De zachtheid is heel voelbaar en maakt dat mijn hele lichaam-geest systeem kan ontspannen. Veel dank Ruben!

⭐⭐⭐⭐⭐ Marieke
Bijou heeft de poort geopend om mijn ware zelf steeds meer te laten zien. Haar benaderingswijze is heel open en zonder oordeel. Zij combineert haar kennis als psycholoog met kennis over spiritualiteit en hoog sensitiviteit. Zij gaat verder en dieper dan de meeste reguliere psychologen en gaat daarmee tot de kern.

⭐⭐⭐⭐⭐ Liselotte
Heerlijke meditatie, met lichtheid en speelsheid gebracht. Dankjewel!

Meer ervaring van deelnemers van Rubens werk: klik hier